Act! Marketing Automation

Met Act! Marketing Automation kun je op een eenvoudige manier
bestaande klanten informeren en potentiële klanten werven.

Gratis keuzegids Webinar

Wat is Act! Marketing Automation

Marketing Automation ofwel marketingautomatisering optimaliseert e-mailmarketing en maakt het slimmer. Het uitvoeren van veel van de taken die normaal door personen worden uitgevoerd worden geautomatiseerd. Bijvoorbeeld het sturen van e-mails tot leadkoestering tot CRM (Customer Relationship Management) acties. Wanneer marketingautomatisering effectief wordt benut, kunnen bedrijven sneller reageren op klanten en potentiële klanten, waardoor ze de ondersteuning en begeleiding krijgen die in de loop van de tijd vertrouwen opbouwt. Meer omzet genereren met minder inspanning. Lees meer.

Video Act! Marketing Automation

Bekijk deze korte video om te zien hoe Act! Marketing Automation je kan helpen bij het optimaliseren van alle manieren waarop je met prospects en klanten communiceert.

Bekijk de video

Uitgebreid marketingcampagnebeheer

Optimaliseer de levenscyclus van klanten, van initiële betrokkenheid tot retentie en loyaliteit, met een automatisch contactmoment in elke stap. Laat Act! Marketing Automation het werk voor jou doen met responsgestuurde marketingcampagnes. Verzend automatisch naar gerichte lijsten in Act! Campagnes worden geactiveerd op basis van criteria die jij definieert, waardoor ontvangers een zeer persoonlijk pad volgen.

Visuele workflowontwerper & interactieve sjablooneditor

Maak prachtige, mobielvriendelijke e-mailcampagnes met de interactieve sjablooneditor waarmee je kleuren en lettertypen kunt aanpassen en voeg gratis stockfoto's van hoge kwaliteit toe uit een bibliotheek met meer dan 500.000 opties. Begin met één van de 25 voorbeeldsjablonen of importeer en bewerk je bestaande HTML-sjablonen met de WYSIWYG-editor.

Stel unieke stromen in met de visuele campagneworkflowontwerper, die een grafische weergave van je communicatiestroom laat zien.

Effectief leads aantrekken

Vergroot je publiek met effectieve leadcapture-formulieren en enquêtes die de contactpersonen en de reacties automatisch in Act! zetten. Geavanceerde formulieren en enquêtes maken verdere acties mogelijk in Act! Maak activiteiten en opportunity's automatisch aan als ontvangers reageren.

Identificeer de meest geïnteresseerde prospects met leadscores op basis van campagnebetrokkenheid, enquête-/webformulierreacties en website-interacties. Kansrijke leads worden automatisch in Act! groepen gezet voor een eenvoudige verkoopopvolging.

Tijdsbesparende CRM workflow met geprioriteerde verkoopopvolging

Automatiseer de workflow tussen verkoop en marketing om de betrokkenheid bij elke fase van de customer journey te maximaliseren. Act! Marketing Automation laat realtime responsstatistieken zien, zet deze om in verkoopacties en wijst je zo op nieuwe prospects en aan welke je voorrang moet geven voor een opvolging. Het biedt een kijk op klantbetrokkenheid in één oplossing. Hou Act! gebruikers via e-mail op de hoogte en maak Act! activiteiten en kansen automatisch aan.

Realtime responsstatistieken en actiegerichte klantinzichten

Krijg inzicht in wat werkt en wat je kunt verbeteren met realtime statistieken over het aantal mails dat geopend is, het aantal klikken in de mailing; en vergelijk statistieken per campagne. Individuele campagneresultaten worden automatisch doorgezet naar Act! CRM. Contactgegevens vanuit Act! kunnen worden gebruikt voor een gedetailleerde interactiegeschiedenis.

Voer A-/B-testen uit om de onderwerpregels die de meeste inhoud en impact hebben, aan te wijzen om zo de effectiviteit van jouw campagnes voortdurend te verbeteren. Identificeer prospects op je website in realtime om met hen in contact te komen wanneer ze het meest geïnteresseerd zijn.

Gratis Marketing Automation gids

Download onze gids voor Marketing Automation om je te helpen jouw marketingdoelen te bereiken en de omzet van je bedrijf te verhogen.

In deze gids leer je meer over de voordelen van Marketing Automation, de belangrijkste functies en waar je op moet letten bij het kiezen van een Marketing Automation-systeem.

Download de gratis gids

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();