« Terug naar blog hoofdpagina

De vijf beste Software & Marketing Automation tools voor bedrijven in 2021!

Act! Marketing Automation

Er is geen twijfel mogelijk dat 2020 een uitzonderlijk moeilijk jaar is geweest voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB). Veel bedrijven gesloten vanwege maatregelen in verband met het coronavirus en de onzekerheid. Hoewel deze sluitingen bijzonder zwaar zijn geweest voor sectoren zoals de horeca, zijn andere, zoals thuiszorg en professionele dienstverlening, erin geslaagd de uitzonderlijke uitdagingen van de pandemische economie het hoofd te bieden.

Softwaretechnologie en Marketing Automation hebben ongetwijfeld veel kleine bedrijven in staat gesteld om hun bedrijfsvoering aan dit moment aan te passen. Online bestellen, mobiele betalingen en contactloze transacties zijn nu de norm en zullen alleen maar toenemen. Voor bedrijven die proberen kosten te besparen en klanten te behouden, is dit nu het moment om te kijken hoe software voor bedrijven kan ondersteunen in uitdagingen en doelen.

Hieronder de vijf beste Software & Marketing Automation tools

Dus, zonder verder oponthoud, zijn hier vijf beste Software & Marketing Automation tools die bedrijven kunnen helpen bij het ondersteunen van een reeks essentiële en dagelijkse activiteiten. We hebben voor deze tools gekozen omdat ze bewezen en beproefd zijn om aan de topbehoeften van bedrijven te voldoen. Deze tools zijn eenvoudig en intuïtief te gebruiken, betaalbaar, flexibel en voorzien van geweldige ondersteuningshulpmiddelen.

1. Beste boekhoudsoftware: SnelStart

Met SnelStart Connect kun je Act! CRM-database koppelen met je SnelStart-boekhouding. SnelStart Connect biedt je de mogelijkheid om de gegevens van je klanten en leveranciers uit te wisselen tussen beide applicaties. Je hoeft vanaf nu geen gegevens meer over te typen. Via een tabblad in Act! heb je een duidelijk overzicht van de factuurgeschiedenis (openstaande posten) per relatie, zelfs over meerdere boekjaren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verkoopkansen om te zetten in orders in SnelStart, waarbij elk product dat aan de verkoopkans gekoppeld is, in SnelStart een orderregel wordt. Tevens kun je ook eenvoudig in één keer alle SnelStart-relaties of alle SnelStart-artikelen importeren in Act! CRM.

2. Beste e-commercesoftware: Shopify

Er zijn zoveel geweldige e-commerceplatforms op de markt, maar Shopify staat bovenaan omdat het een alles-in-één gehoste oplossing is die kleine en middelgrote bedrijven helpt om het proces om snel een online winkel op te zetten, te stroomlijnen. Gebruikers kunnen eenvoudig pagina's maken met een ingebouwde online editor, over de hele wereld verkopen met lokale taalondersteuning, en gebruikmaken van marketingtools zoals metatitels en beschrijvingen, unieke URL's maken en eenvoudig promoties stimuleren op sociale mediaplatforms, waaronder Facebook, Twitter, en Pinterest. Shopify biedt ook een breed scala aan plug-ins om taken zoals voorraadbeheer te vereenvoudigen.

3. Beste e-mailmarketingsoftware: Act! Marketing Automation

We denken dat bedrijven niet fout kunnen gaan met Marketing Automation, omdat het flexibel en betaalbaar is en gebruikers functies en mogelijkheden kunnen toevoegen wanneer de bedrijfsbehoeften veranderen. Beginnen met Marketing Automation kan al vanaf een kleine inverstering per maand. Dit is een enorm voordeel voor bedrijven of ondernemers die zoveel mogelijk kosten willen vermijden terwijl ze hun bedrijf laten groeien. Maar over het algemeen heeft Marketing Automation een grote selectie aan functies, zoals gedragsgerichte targeting, A/B-testen, aangepaste sjablonen, geavanceerde segmentatie en meer die gerichte drip-marketing en het opbouwen van relaties goed binnen het bereik van zelfs de meest onervaren ondernemers. E-mailmarketing zit vaak geïntegreerd in je CRM, zo ook bij Act! CRM-software.


Act! Marketing Automation

4. Beste samenwerkingstools: Microsoft Teams

Microsoft Teams is als het Zwitserse zakmes van tools voor teamsamenwerking. Het stelt teamleden in staat om te communiceren op elk mobiel of desktop-apparaat en het is vooral handig voor kleinere bedrijven die misschien geen kantoor hebben (of waarvan de werknemers op afstand werken vanwege COVID-19-maatregelen). Slack biedt een geweldige mix van functies, zoals audio- en videogesprekken. Het kan ook eenvoudig worden geïntegreerd met andere zakelijke tools zoals CRM software en Google Drive, waardoor informatie efficiënt kan worden gedeeld over al deze platforms. Teams maakt het ook gemakkelijk om bestanden te uploaden en te delen, zoals Word-documenten, JPEG's, MOV's en pdf-bestanden.

5. Beste CRM-software (Customer Relationship Management): Act! CRM

Onze eigen oplossing is specifiek ontworpen om te voldoen aan de behoeften van MKB bedrijven. We weten dat veel CRM-tools zijn gebouwd met de robuuste eisen van grote bedrijven in gedachten, maar ons doel is om kleinere bedrijven te helpen toegang te krijgen tot deze voordelen tegen een betaalbare prijs, zonder verborgen kosten, extra CRM-integratiekosten of dure en onnodige mogelijkheden.

De belangrijkste voordelen zijn:

  • Gelaagde abonnementen om aan elke behoefte te voldoen: Kies uit een van de drie abonnementen die basis- tot geavanceerde CRM- en e-mailmarketing bieden met duizenden e-mails per maand. Met duidelijke functies en prijzen kunnen klanten het abonnement kiezen dat bij hen past en kunnen ze opschalen naarmate de bedrijfsbehoeften veranderen.
  • Krachtige ingebouwde tools: Profiteer van de mogelijkheden voor relatie- en taakbeheer in alle drie de plannen. Elk plan bevat een bibliotheek met e-mailsjablonen, campagnebeheer en rapportagefuncties, het volgen van kansen, onze bijbehorende mobiele app, cloudopslag en meer.
  • Geavanceerde automatisering: In onze abonnementen met hogere niveaus profiteren klanten van krachtige tools voor marketingautomatisering, intuïtieve dashboards en analyses, functies voor teambeheer, app-integraties, beheer van verkooppijplijnen en meer.
  • Eenvoudige installatie: Act! biedt gebruiksvriendelijke onboarding-processen die de ervaring voor nieuwkomers in CRM aanzienlijk vereenvoudigen. Ons dashboard is zeer intuïtief en volledig aanpasbaar, zodat bedrijven het kunnen aanpassen aan specifieke zakelijke behoeften, klantprofielen en marktvereisten.
  • Cloud gebaseerde technologie: 24/7 toegang tot zakelijke apps en gegevens vanaf elke locatie. De daad! mobiele app maakt het gemakkelijk om betrokken te blijven bij klanten zonder tijd of kansen te verliezen.
  • Technische ondersteuning: Act! biedt een compleet online ondersteuningsportaal om klanten te helpen antwoorden op veel gestelde vragen te vinden, toegang te krijgen tot onze kennisbank, handleidingen en videohandleidingen te downloaden en ondersteuning te krijgen via onze web chatfunctie. Digitale en telefonische ondersteuning is ook beschikbaar in abonnementen met een hoger niveau.

Gratis Marketing Automation keuzegids Probeer Act! CRM gratis

17-05-2021

Laat je reactie achter

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();