VoIP 3CX

Direct telefoneren vanuit Act! CRM

Alle integraties Vraag aan

VoIP/3CX-integratie

Met VoIP-telefonie vergroot je de bereikbaarheid en flexibiliteit van jouw medewerkers. Zo kun je gemakkelijk op afstand werken en heb je alle professionele functies van een telefooncentrale binnen handbereik. Vanuit huis bel je gewoon uit vanaf het telefoonnummer van je bedrijf. Weet precies door wie je wordt gebeld nog voordat je de telefoon opneemt: integreer Act! CRM met VoIP. Zo bespaar je de medewerkers tijd, maak je indruk op de klanten en kun je problemen sneller oplossen. Dankzij de integratie kun je ook direct vanuit jouw Act! CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten vanaf je vaste telefoon, computer of mobiel.

Wat biedt deze integratie

  • Weet wie er belt vanuit de contacten van Act! CRM.
  • Toestelonafhankelijk uitbellen vanaf vaste telefoon, computer of mobiel.
  • Maak indruk op klanten en bespaar jouw medewerkers kostbare tijd.
  • Gemakkelijk schaalbaar.
  • Flexibel telefoneren 

TendenZ IT, je VoIP-partner

Met VoIP-telefonie van TendenZ IT geef je jouw organisatie volledige vrijheid. Als partner van 3CX bieden we een telecomoplossing voor jouw bedrijf die bij de markt van vandaag én morgen past. Lees meer over de functionaliteiten en voordelen van VoIP via onderstaande knop.

Lees meer > VoIP telefonie

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();