Koppel je SnelStart-administratie met je Act! CRM-database.
Met SnelStart Connect kun je je Act! CRM-database koppelen van je SnelStart-boekhouding. SnelStart Connect biedt je de mogelijkheid om de gegevens van je klanten en leveranciers uit te wisselen tussen beide applicaties. Je hoeft vanaf nu geen gegevens meer over te typen. Via een tabblad in Act! heb je een duidelijk overzicht van de factuurgeschiedenis (openstaande posten) per relatie, zelfs over meerdere boekjaren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verkoopkansen om te zetten in orders in SnelStart, waarbij elk product dat aan de verkoopkans gekoppeld is, in SnelStart een orderregel wordt. Tevens kun je ook eenvoudig in één keer alle SnelStart-relaties of alle SnelStart-artikelen importeren in Act! CRM. Klik hier voor meer informatie.
Boost jouw bedrijfsprocessen met Act! CRM en Marketing Automation.
Probeer gratis©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.