SnelStart Connect

Koppel je SnelStart-administratie met je Act! CRM-database.

Alle integraties Vraag aan

SnelStart Connect

Met SnelStart Connect kun je je Act! CRM-database koppelen van je SnelStart-boekhouding. SnelStart Connect biedt je de mogelijkheid om de gegevens van je klanten en leveranciers uit te wisselen tussen beide applicaties. Je hoeft vanaf nu geen gegevens meer over te typen. Via een tabblad in Act! heb je een duidelijk overzicht van de factuurgeschiedenis (openstaande posten) per relatie, zelfs over meerdere boekjaren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verkoopkansen om te zetten in orders in SnelStart, waarbij elk product dat aan de verkoopkans gekoppeld is, in SnelStart een orderregel wordt. Tevens kun je ook eenvoudig in één keer alle SnelStart-relaties of alle SnelStart-artikelen importeren in Act! CRM. Klik hier voor meer informatie.

Wat biedt deze integratie je: 

  • Koppel je SnelStart-administratie met je Act! CRM-database.
  • Overzicht factuurgeschiedenis van openstaande en betaalde facturen met daarin o.a. factuurbedrag, krediettermijn, aantal dagen open etc.
  • Opslaan van facturen als PDF.
  • Wisselen tussen boekjaren.
  • Volledige synchronisatie van contactgegevens, debiteur-/crediteurnummer, KvK-gegevens, IBAN, e-mailadressen t.b.v. digitale facturatie en nog veel meer.
  • Importeren van gegevens vanuit SnelStart naar Act! CRM inclusief een duplicaatcontrole.
  • Doorzetten verkoopkansen naar SnelStart-orders, inclusief 'Extra velden'.
  • Werken met meerdere SnelStart-administraties.
  • Importeren SnelStart-artikelen als Act!-producten.

Bekijk de installatie- en gebruikershandleiding

Bekijk de video!

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();