Snel, efficiënt en direct jouw klantbezoek rapporteren met je smartphone, tablet of laptop
De Bezoekregistratie App is een handige Act!-oplossing waarmee je snel en eenvoudig bezoeken kan registreren en die ervoor zorgt dat je je eigen formulieren volledig kan opmaken. Op deze manier kunnen buitendienstmedewerkers deze formulieren gelijk bij de klant genereren, vullen en bijvoorbeeld laten ondertekenen. Het voordeel van de Bezoekregistratie App is dat deze volledig integreert met jouw Act! CRM-omgeving, zodat je alles centraal terug kan vinden onder de klant, opportunity of het project! Uiteraard is de Bezoekregistratie App volledig toegankelijk via je mobiel, tablet en laptop.
De Bezoekregistratie App kan worden ingezet voor verschillende doeleinden, denk bijvoorbeeld aan:
Voeg verschillende soorten velden toe die je zelf kunt definiëren en maak direct foto's op locatie. Vraag klantinformatie op en dit alles werkt met simpele scroll- en klikbewegingen. Je collega's kunnen snel en overzichtelijk de formulieren inzien en acties uitzetten om deze op te volgen.
Koppel de applicatie met je Act! CRM-database voor een optimale integratie binnen jouw bedrijfsprocessen. De Bezoekregistratie App is gespecialiseerd in het automatiseren van bedrijfs- of commerciële processen. Door de applicatie te koppelen met jouw Act! CRM-systeem, blijven alle data up-to-date en bespaar jij tijd met het verwerken van informatie.
Boost jouw bedrijfsprocessen met Act! CRM en Marketing Automation.
Probeer gratis©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.