Bezoekregistratie App

Snel, efficiënt en direct jouw klantbezoek rapporteren met je smartphone, tablet of laptop

Alle integraties Vraag aan

Werk sneller en gemakkelijker

De Bezoekregistratie App is een handige Act!-oplossing waarmee je snel en eenvoudig bezoeken kan registreren en die ervoor zorgt dat je je eigen formulieren volledig kan opmaken. Op deze manier kunnen buitendienstmedewerkers deze formulieren gelijk bij de klant genereren, vullen en bijvoorbeeld laten ondertekenen. Het voordeel van de Bezoekregistratie App is dat deze volledig integreert met jouw Act! CRM-omgeving, zodat je alles centraal terug kan vinden onder de klant, opportunity of het project! Uiteraard is de Bezoekregistratie App volledig toegankelijk via je mobiel, tablet en laptop.

De Bezoekregistratie App kan worden ingezet voor verschillende doeleinden, denk bijvoorbeeld aan:

  • Een servicemonteur die bij de klant zijn servicebon gelijk wil kunnen opmaken en laten ondertekenen, misschien met foto’s erbij die hij op locatie heeft gemaakt;
  • een installateur of consultant die zijn werkbon met daarop eventuele vervolgwerkzaamheden gelijk wil kunnen opmaken en laten ondertekenen waarbij de klant dan direct per mail de ondertekende werkbon ontvangt;
  • een enquête, bezoekrapport of vragenlijst die de verkopers gelijk bij de klant willen kunnen vullen, zodat je daar dashboards of rapportages van kan genereren.

Hoe werkt het?

Voeg verschillende soorten velden toe die je zelf kunt definiëren en maak direct foto's op locatie. Vraag klantinformatie op en dit alles werkt met simpele scroll- en klikbewegingen. Je collega's kunnen snel en overzichtelijk de formulieren inzien en acties uitzetten om deze op te volgen.

Act! CRM-integratie

Koppel de applicatie met je Act! CRM-database voor een optimale integratie binnen jouw bedrijfsprocessen. De Bezoekregistratie App is gespecialiseerd in het automatiseren van bedrijfs- of commerciële processen. Door de applicatie te koppelen met jouw Act! CRM-systeem, blijven alle data up-to-date en bespaar jij tijd met het verwerken van informatie.

  • Geschikt voor ieder platform
  • Direct formulieren aanmaken zoals rapportages, werk- en servicebonnen en inmeetformulieren.
  • Koppeling met CRM
  • Gebruiksvriendelijke interface
  • Geschikt voor mobiel, tablet en laptop
var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();