(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:780607,hjsv:6}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv='); __sgConfig = { c: '001-471f4437-f189-4bcc-a123-b4950fb378bf', siteid: ''};

Waarom Act!

Biddle

In haar missie een lean-organisatie te worden en te blijven, speelt Act! CRM een grote rol van betekenis, zegt IT-coördinator Mark Jousma. “We zijn ontzettend gefocust bezig, omdat de software ons heel feitelijk vertelt waar onze prioriteiten moeten liggen.”

"Onze inkomsten zijn gegroeid, de klanttevredenheid is groot en de efficiency is toegenomen. Ik kan het niet anders zien dan dat Act! CRM in deze positieve ontwikkelingen een relevante rol speelt."

Mark Jousma, It-coördinator bij Biddle

‘Act! CRM helpt ons een lean-organisatie te zijn’

Bij het in Kootstertille (Friesland) gevestigde Biddle gaan al meer dan zes decennia jaarlijks vele duizenden klimaatproducten de fabrieksdeur uit. Het fabrieksterrein herbergt onder meer een modern machinepark en een grote afdeling Research & Development. De onderneming is tientallen jaren geleden in Engeland als familiebedrijf begonnen, vertelt IT-coördinator Mark Jousma. “Vanuit daar is men de Europese markt langzaam aan gaan veroveren; eerst zaten we in Amsterdam, vervolgens zijn we naar Friesland verhuisd. Inmiddels hebben we verkoopvestigingen Duitsland, Frankrijk en Canada en fabrieken in Engeland en Nederland.”

Kort en goed komt het erop neer dat Biddle met ongeveer tachtig medewerkers klimaatoplossingen levert voor de zakelijke markt. “We hebben in de loop van de tijd een gigantische kennis opgebouwd. Daarmee hebben we in onze sector een aardige voorsprong.”

Biddle is al een flinke tijd bezig een Lean organisatie te worden, vertelt Jousma. “We proberen zo efficiënt mogelijk te werken, en daar zijn we inmiddels behoorlijk ver mee. Verantwoordelijkheden liggen zo laag mogelijk in de organisatie en medewerkers doen alleen dingen die productieve waarde hebben. Dat betekent bijvoorbeeld dat al ons transport nu is uitbesteed bij een logistiek partner. Maar hij moet natuurlijk wel weten welke levering wanneer waar hoe naartoe moet; dat komt heel precies. Dat hele proces is nu geautomatiseerd, dat is een geweldige stap voor onze organisatie. Daarnaast hebben we een spare parts webshop opgericht. Normaliter verliep de verkoop van onderdelen via de telefoon, maar dat is hartstikke inefficiënt.”

Beoordeel in visuele weergaven uw bedrijfsprocessen zodat u tijdig de juiste beslissingen kunt nemen gebaseerd op individuele, team- of bedrijfsresultaten.

Probeer Act! gratis

Resultaat

Bij Biddle wordt in Act! CRM alle klantcontact en –correspondentie opgeslagen, inclusief offertes, takenlijsten en nieuwe opportunities. Van verkoop tot productie tot logistiek levert dat Biddle een totaaloverzicht op. De waarde van Act! CRM is voor Biddle heel concreet en tastbaar, zegt Jousma. “Onze inkomsten zijn gegroeid, de klanttevredenheid is groot en de efficiency is toegenomen. Ik kan het niet anders zien dan dat Act! CRM in deze positieve ontwikkelingen een relevante rol speelt. Ik zou de software dan ook aan iedereen willen aanbevelen, in combinatie met een goede implementatiepartner.”

Lees meer

Ervaar Act! CRM in actie.

Probeer het vandaag gratis — geen download of installatie nodig!

Probeer nu

of bel ons op:

088 002 9000