Custom Tables

Ontgrendel het volledige potentieel van Act! met aangepaste tabellen, biedt maximale aanpassingsmogelijkheden, zodat je complexe gegevenssets, unieke bedrijfsprocessen en gespecialiseerde industriepraktijken samen kunt brengen in Act!.

Demo aanvragen

Custom Tables kenmerken

Selecteer de onderstaande vakjes om elk functiegebied in actie te zien.

Custom Tables voordelen

De meeste organisaties beheren hun bedrijf met een unieke mix van gegevens, die vaak zijn opgeslagen in meerdere systemen, waaronder spreadsheets.

Act! Custom Tables voegt spreadsheet-achtige tabellen en functionaliteit toe om gedetailleerde bedrijfsgegevens met klantgegevens rechtstreeks in Act! te onderhouden.

Belangrijkste kenmerken en voordelen:

  • Spreadsheet-achtige tabellen voor het onderhouden van gedetailleerde gegevens met betrekking tot hypotheken, verzekeringspolissen, onroerend goed en meer met klantgegevens in één systeem
  • Gegevens groeperen, sorteren, filteren en samenvatten met spreadsheetachtige functionaliteit
  • Bekijk je gegevens op twee manieren: ten eerste kun je een volledig overzicht krijgen in filterbare, samengevoegde lijstweergaven, en ten tweede kun je inzoomen op specifieke details op het niveau van individuele contactpersonen, bedrijven, groepen of kansen.

Breng jouw bedrijf naar een hoger niveau

Het beheren van bedrijfsgegevens in meerdere systemen heeft invloed op jouw efficiëntie, de nauwkeurigheid van jouw gegevens en jouw vermogen om snel te reageren op nieuwe kansen.

Met Custom Tables in Act! kun je gegevens op twee manieren analyseren: op een algeheel niveau om gerichte verkoop- en marketingstrategieën te ontwikkelen, of op het niveau van individuele klanten om persoonlijke ervaringen te bieden.

Belangrijkste kenmerken en voordelen:

  • Bekijk en analyseer gegevens zoals softwarelicenties, ondersteuningsplannen, servicecontracten en meer in één systeem om uitgebreide inzichten te krijgen
  • Filter en segmenteer gegevens over projecten, adviesopdrachten, producten en meer om gerichte verkoop- en marketingactiviteiten te stimuleren.
  • Verwijs naar gedetailleerde bedrijfsgegevens voor individuele contacten om gepersonaliseerde klantervaringen te leveren

Aanpassen aan unieke bedrijfsbehoeften

Software aanpassen aan de unieke behoeften van een bedrijf kan kostbaar, tijdrovend en arbeidsintensief zijn.

Act! Custom Tables kunnen eenvoudig worden gemaakt en aangepast zonder dat er extra ontwikkelingsmiddelen nodig zijn. Custom Tables bevatten ook kant-en-klare branchesjablonen, zodat je direct aan de slag kunt.

Belangrijkste kenmerken en voordelen:

  • Gemakkelijk tabellen maken en aanpassen zonder extra ontwikkelingsmiddelen
  • Maak gebruik van kant-en-klare industrie- en functiespecifieke sjablonen om direct aan de slag te gaan
  • Bevat sjablonen voor verzekeringen, leningen, hypotheken, woningmakelaardij, software, consulting, evenementenplanning, projectmanagement, diensten en ondersteuning

Voor wie is Custom Tables?

Bekijk deze video en ontdek hoe Custom Tables jouw bedrijf kan helpen.

Custom Tables helpt bedrijven om: 

  • Complexe producten te volgen zoals verzekeringen, hypotheken of financiële diensten
  • Geserialiseerde producten of softwaresleutels gekoppeld aan softwarelicenties te traceren
  • Producten met begin- en einddatum bij te houden, zoals contracten en serviceplannen
  • Klantenondersteuning, service en adviesopdrachten bij te houden, inclusief factureerbare uren

Leer meer over Act! Custom Tables

Bekijk de FAQ's over Custom Tables, de product tour video of kijk in de Act! kennisbank voor meer informatie.

Heb je vragen of wil je Custom Tables uitproberen met een gratis trial? Neem dan contact met ons op.


Bel 088 002 9000

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();